TRUDNA DECYZJA

Taka decyzja jest zawsze bardzo trudna zarówno dla pedagogów, jak i dla rodziców, zwłaszcza wtedy, gdy nie są zupełnie przekonani o tym, czy mają do czynienia z trudnościami w uczeniu się, zaburze­niami emocjonalnymi, czy też z Syndromem Nieadekwat­nych Osiągnięć. Terapia nieadekwatnych osiągnięć komplikuje się, jeśli oczekiwania rówieśników są negatywne. Skierowanie dzie­cka do klasy specjalnej może tylko wzmocnić i pogłębić ten syndrom. Na przykład dzieci uległe osiągające zaniżone wyniki bywają pomyłkowo umieszczane w klasach dla uczniów mających trudności w nauce lub nawet dla upośledzonych umysłowo, podczas gdy one przejawiają tylko podobne objawy.

Jestem Patryk a to mój blog. Zapraszam Cię serdecznie do lektury i komentowania. Mam nadzieję, że spodobają Ci się treści, które publikuję i zostaniesz ze mną na dłużej 🙂
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)